Προσιτές και πολυτάλαντες, οι μικρές και μεσαίες μοτοσικλέτες της ελληνικής αγοράς έχουν ένα τεράστιο εύρος δυνατοτήτων και χρήσης, που τις καθιστούν ιδανικές για όλες και όλους τους αναβάτες.
Η μοτοσικλέτα, σύμβολο ελευθερίας, διασκέδασης αλλά και κορυφαίας πρακτικότητας όταν το ζητούμενο είναι οι αστικές μετακινήσεις, εξάπτει τη φαντασία των αμύητων και βρίσκεται στο κέντρο της καρδιάς των μυημένων.
Κανένα τετράτροχο όχημα δεν μπορεί να προσομοιάσει την άμεση σχέση με τον αναβάτη, την ευελιξία, την αμεσότητα στις αντιδράσεις και την επαφή με το περιβάλλον που προσφέρει μια μοτοσικλέτα. Επιπρόσθετα, για τους λάτρεις των δυναμικών επιδόσεων, δεν υπάρχει υποκατάστατο στο ίδιο επίπεδο κόστους αγοράς και χρήσης.
Σήμερα περισσότερο παρά ποτέ, η αγορά έχει να προσφέρει εκατοντάδες κυριολεκτικά προτάσεις, που καλύπτουν από ανάγκες καθημερινές μετακίνησης έως σπορ και τουριστικές. Αισθητικά δε η ποικιλία είναι τεράστια, χάρη στην αναβίωση vintage μοτοσικλετικών προτύπων του παρελθόντος, διανθισμένων με σύγχρονη τεχνολογία και εντυπωσιακή αισθητική.
Μικρές, ελαφρές, προσιτές αλλά και εξόχως δυναμικές, οι μικρές και μεσαίες μοτοσικλέτες είναι διαθέσιμες για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης, της εκτός δρόμου εξερεύνησης, της χαλαρής βόλτας, της αστικής μετακίνησης αλλά και για όσες και όσους έχουν συντηρητικές ή εξεζητημένες αισθητικές απαιτήσεις.
Στις επόμενες σελίδες σας παρουσιάζουμε ένα μεγάλο μέρος των μικρών και μεσαίων μοτοσικλετών που προσφέρονται σήμερα στη χώρα μας, με τις οποίες μπορείτε, πάντα υπό την αίρεση της χρήσης του ανάλογου εξοπλισμού προστασίας, να μυηθείτε στον πιο συναρπαστικό κόσμο της ελευθερίας μετακίνησης.
Ας δούμε τις επιλογές μας!
BMW F 900 R & XR
Με προηγμένο δικύλινδρο κινητήρα που συνδυάζει υψηλή απόδοση 105 ίππων με χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, τα naked και adventure F 900 αποτελούν κορυφαίες προτάσεις διασκέδασης και απόδρασης. Το F 900 R είναι ένα δυναμικό αλλά και απόλυτα πειθήνιο roadster που μετατρέπει κάθε εντολή του αναβάτη σε απολαυστική απόκριση. Το F 900 XR από την πλευρά του προσφέρει σπορ συγκινήσεις και δυνατότητα άνετων ταξιδιών, δίνοντας νέα διάσταση στο όρο adventure. Ο βασικός εξοπλισμός και των δύο μοτοσικλετών είναι πληρέστατος, με ψηφιακά όργανα, προβολέα, πίσω φως και φλας τεχνολογίας LED, προγράμματα οδήγησης Rain και Road, ρυθμιζόμενες μανέτες και παροχή 12V για φόρτιση συσκευών. Με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και κόστος 9.240 ευρώ και 11.950 ευρώ, τα BMW F 900 R και XR αντίστοιχα συνδυάζουν ιδανικά τη γερμανική τεχνολογία με το προσιτό κόστος και την κορυφαία αξιοπιστία.Unmute
Remaining Time -0:01Fullscreen
BMW F 850 &F 750 GS
Εξαιρετικά συμπαγείς για αστική χρήση, με δυνατότητα κίνησης σε κάθε οδόστρωμα και με βάση έναν ισχυρό και οικονομικό δικύλινδρο κινητήρα 853 κ.εκ., οι F 850 & F 750 GS αποτελούν ιδανικές λύσεις για τις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και κάθε απόδραση. Η F 850 GS αποδίδει 95 ίππους και η F 750 GS 77 ίππους, ενώ αμφότερες διαθέτουν κορυφαία ροπή και πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ο πλούσιος εξοπλισμός μπορεί να συνδυαστεί με μια μεγάλη γκάμα προαιρετικών στοιχείων, που περιλαμβάνουν ψηφιακά όργανα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και δεκάδες ακόμα στοιχεία. Με όφελος 1.000 και 800 ευρώ, τα F 850 & F 750 GS κοστίζουν 12.700 και 9.990 ευρώ αντίστοιχα, ενώ η κορυφαία αξιοπιστία υπογραμμίζεται από την πενταετή εργοστασιακή εγγύηση που υπόσχεται απόλυτη σιγουριά για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Daytona Hobby 125
Εκεί που το μικρό μέγεθος μετράει, το Daytona Hobby 125 δεν έχει αντίπαλο. Εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη, απίστευτα ελαφρύ στα 118 κιλά και με μέγεθος που το καθιστά ιδανικό ακόμα και για το… σαλόνι του σπιτιού, αποτελεί το πλέον οικονομικό και διασκεδαστικό μέσο αστικής μετακίνησης. Παρά τις μικρές διαστάσεις του έχει άψογη εργονομία για κανονικού αναστήματος αναβάτες χάρη και στο ρυθμιζόμενο τιμόνι, εξαιρετικά αποδοτικές αναρτήσεις και ισχυρά δισκόφρενα με συνδυασμένη λειτουργία. Ο κινητήρας των 125 κ.εκ. αποδίδει 9,25 ίππους και συνεργάζεται με ένα εξαιρετικά άμεσο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Τα όργανα είναι ψηφιακά και πλήρη ενδείξεων, ενώ τα δυνατά φώτα συμπληρώνουν την εικόνα μιας πραγματικής σπορ μοτοσικλέτας… υπό κλίμακα. Η ελάχιστη κατανάλωση των 1.9 λίτρων/100 χλμ. και η τιμή των μόλις 1.795 ευρώ καθιστούν το Daytona Hobby 125 ιδανικό για νέους αναβάτες αλλά και για όλους όσοι επιζητούν τον πιο οικονομικό και διασκεδαστικό τρόπο γρήγορης μετακίνησης στην πόλη.
Daytona G155
Μοναδικής αισθητικής vintage μοτοσικλέτα που συνδυάζει στοιχεία από cafe racer και scrambler. Στοιχεία όπως ο κυκλικός led προβολέας, η άνετη σέλα δύο επιπέδων, το ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι της πίσω ανάρτησης, η κοντή φάλτσα εξάτμιση και τα all terrain ελαστικά, καθιστούν την Daytona G155 μοναδική. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 154 κ.εκ. αποδίδει 18 ίππους ισχύος και 16 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων που διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης. Δύο προγράμματα λειτουργίας, eco και sport, δίνουν τη δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέξει ανάμεσα σε κορυφαία οικονομία, ή μέγιστη απόδοση. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων, η Daytona G155 έχει αυτονομία έως και 1.000 χλμ! Τα φρένα με δίσκο εμπρός και πίσω διαθέτουν ABS της Bosch, ενώ τα όργανα είναι ψηφιακά. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του δύο θύρες USB για φόρτιση συσκευών και κεντρικό μαγνητικό διακόπτη για μέγιστη ασφάλεια. Με κόστος μόλις 2.595 ευρώ, η Daytona G155 έρχεται να κατακτήσει τους δρόμους της χώρας μας από τον Ιούλιο του 2020.
Daytona 310T1
Μικρή σε κυβισμό αλλά μεγάλη σε δυνατότητες, η Daytona 310T1 ήταν η μοτοσικλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις στη χώρα μας το 2019. Βασικό συστατικό της επιτυχίας αυτής αποτέλεσε η εντυπωσιακή αισθητική και η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Η Daytona 310T1 διαθέτει έναν πολύ ισχυρό μονοκύλινδρο κινητήρα 312 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 35,4 ίππους ισχύος και 30 Nm ροπή. Οικονομικός και με μικρές απαιτήσεις συντήρησης, είναι ιδανικός για αστική αλλά και τουριστική χρήση χάρη στην υψηλή του απόδοση. Η Daytona 310T1 ξεχωρίζει και σε επίπεδο εξοπλισμού, καθώς είναι εφοδιασμένη με συμπλέκτη ολίσθησης, ABS της Bosch, φώτα Led, μονόμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι, ψηφιακά όργανα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα καθ’ ύψος, σύστημα εκκίνησης και παύσης λειτουργίας χωρίς κλειδί, δύο θύρες USB για φόρτιση συσκευών, “χούφτες” προστασίας χεριών στο τιμόνι και προστατευτικές μπάρες. Διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενες μανέτες, ηλεκτρικό άνοιγμα της τάπας πλήρωσης καυσίμου, δύο προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα eco και sport και σχάρα αποσκευών. Με κόστος 4.495 ευρώ, αποτελεί μια ακαταμάχητη πρόταση.
Honda CB500X
Η CB500X είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση. Εμπνευσμένη από το στυλ της Africa Twin, συνδυάζει κοφτερές γραμμές, επιθετική όψη και άνεση. Ο αναβαθμισμένος 8-βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας με 2 κυλίνδρους σε σειρά παράγει 47,6 ίππους και είναι απόλυτα συμβατός με τους περιορισμούς που αφορούν στην οδήγηση με άδεια Α2. Ο κινητήρας διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης και υποβοήθησης που εξασφαλίζει εύκολα ανεβάσματα ταχυτήτων.
Ο 19 ιντσών μπροστινός τροχός, το μακρύτερης διαδρομής πιρούνι των 41 χιλ., το μονό αμορτισέρ και τα διπλής χρήσης ελαστικά επιτρέπουν ομαλή οδήγηση σε κάθε περιβάλλον. Το μονό μπροστινό δισκόφρενο wave των 310 χιλ. και η πανίσχυρη δαγκάνα δύο εμβόλων συνεργάζονται άψογα με πίσω δίσκο 240 χιλ. με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το 2-κάναλο σύστημα ABS διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό. Στην οθόνη LCD εμφανίζονται η επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο και η ένδειξη αλλαγής ταχύτητας. Το κωνικό τιμόνι παρέχει πολύ καλή αίσθηση, ενώ το ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων προσφέρει αυτονομία για 450 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό. Η CB500X είναι το ιδανικό μέσο για να απολαύσεις το ταξίδι με κόστος 7.400 ευρώ.
Honda CB650R
H σχεδιαστική φιλοσοφία της μινιμαλιστικής ρετρό CB1000R Neo Sports Café έχει περάσει αυτούσια και στην υπέροχη CB650R. Οι μικρές διαστάσεις συνδυάζονται με εξαιρετική άνεση, καθιστώντας πανεύκολη την καθημερινή αστική μετακίνηση αλλά και κάθε μικρό ή μεγάλο ταξίδι. Η ξεχωριστή σπορ απόδοση εξασφαλίζεται από τον υγρόψυκτο, τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα που αποδίδει 95,2 ίππους σε ένα μεγάλο εύρος λειτουργίας που φτάνει έως και τις 12.000 σ.α.λ. Ο συμπλέκτης ολίσθησης & υποβοήθησης προσφέρει εύκολα ανεβάσματα σχέσεων και το σύστημα ελέγχου της ροπής κατ’ επιλογή (HSTC) εξασφαλίζει τέλεια πρόσφυση του πίσω ελαστικού. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ. της Showa εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλισμό πίσω, ενώ τα φρένα τρεις δίσκους -οι δύο εμπρός με ακτινικές δαγκάνες- και ABS δύο καναλιών. Τα ψηφιακά όργανα εξασφαλίζουν πληθώρα ενδείξεων και ο πλήρης εξοπλισμός την ιδανική εργονομία για κάθε περίσταση. Η τιμή των 8.350 ευρώ έρχεται να υπογραμμίσει μια πραγματικά ακαταμάχητη, αισθητικά και λειτουργικά, πρόταση.
Honda NC750X
Η Honda NC750X με τον καινοτόμο αποθηκευτικό της χώρο που μπορεί να χωρέσει ένα full face κράνος, παρέχει την τέλεια ισορροπία μεταξύ καθημερινής μετακίνησης και περιπετειών του Σαββατοκύριακου. Στη δουλειά και τη διασκέδαση, ο κινητήρας των 745 κ.εκ. με τους δύο κυλίνδρους σε σειρά, εγγυάται ομαλή λειτουργία, γραμμική ροπή και ήχο που συναρπάζει. Ο κινητήρας είναι εφοδιασμένος με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης πίσω τροχού (HSTC). Εμείς στη Honda, γνωρίζουμε ότι κάθε μοτοσικλετιστής είναι διαφορετικός, γι’ αυτό η NC750X επιτρέπει να ρυθμίσεις τη λειτουργία του συμπλέκτη σύμφωνα με τις ανάγκες σου. Η προαιρετική μετάδοση διπλού συμπλέκτη (DCT) παρέχει την επιλογή των Drive και Sport modes. Αν προτιμάς να αλλάζεις ταχύτητες μηχανικά, μπορείς απλά να χρησιμοποιήσεις τους διακόπτες up/down που βρίσκονται στο αριστερό χειριστήριο. Η μετάδοση δεν είναι το μόνο σύστημα που μπορεί να επιλεγεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου. Υπάρχει και μια εκπληκτική σειρά χρωμάτων για να βρεις αυτό που σου ταιριάζει καλύτερα. Τεχνολογικά προηγμένη αλλά προσιτή, η NC750X κοστίζει 9.700 ευρώ.
SYM NH-T 200
Η μικρή adventure της SYM με τις μεγάλες δυνατότητες, ήρθε για να διευρύνει του ορίζοντες των νέων αναβατών και να τους ξεναγήσει στην απόλαυση της οδήγησης των πραγματικών μοτοσικλετών. Η περιπετειώδης αισθητική συνδυάζεται με συμπαγείς διαστάσεις και χαμηλό ύψος σέλας για ευκολία στην καθημερινή χρήση, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί 19” και 17” εμπρός και πίσω, οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων και τα ελαστικά διπλής χρήσης εξασφαλίζουν ασφάλεια και εκτός δρόμου. Ο οικονομικός μονοκύλινδρος κινητήρας των 183 κ.εκ. αποδίδει υψηλή ισχύ 18,4 ίππων και συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων, προσφέροντας ευκολία στην πόλη αλλά και δυνατότητα εξορμήσεων, με κατανάλωση μόλις 2,4 λίτρα/100 χλμ! Τα φρένα, με δίσκο εμπρός και πίσω διαθέτουν ABS, ενώ ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος, με ψηφιακά όργανα, θύρα USB για φόρτιση συσκευών, μπάρες προστασίας κινητήρα και Led φώτα εμπρός και πίσω. Η SYM NH-T 200 είναι μια μοτοσικλέτα έκπληξη, τόσο για τα συνολικά χαρακτηριστικά της, όσο και για την μοναδική τιμή της, στα 2.795 ευρώ.
Voge 300AC
Vintage αισθητική και σύγχρονη τεχνολογία, συνδυάζονται ιδανικά σε αυτό το modern classic μοντέλο. Η απόδοση της 300AC είναι αυτή μιας σύγχρονης naked μοτοσικλέτας, με bonus το μοναδικό στιλ από το παρελθόν που πραγματικά μαγνητίζει τα βλέμματα. Η Voge 300AC διαθέτει μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 300 κυβικών, που αποδίδει 29 ίππους ισχύος και 25Nm ροπής, δικάναλο ABS της Bosch, φρένα με τρία δισκόφρενα, μπροστινή ανάρτηση με ανεστραμμένο πιρούνι και πίσω μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων φώτα Full LED και θύρα USB. Το βάρος των μόλις 150 κιλών, την καθιστά εξαιρετικά ευέλικτη και εύκολη στην οδήγηση, τόσο στην πόλη όσο και στο επαρχιακό δίκτυο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μεγάλο ρεζερβουάρ των 16 λίτρων εξασφαλίζει αυτονομία η οποία ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα. Τιμή: 3.840 ευρώ.
Voge 300R
Για όσους επιζητούν σπορ αίσθηση και κορυφαία ενεργητική ασφάλεια σε κάθε αστική διαδρομή αλλά και συναρπαστικές βόλτες γύρω από την πόλη, η “γυμνή” 300R αποτελεί την ιδανική επιλογή. Άρτια αισθητικά και λειτουργικά, είναι μια εξαιρετική πρόταση για νέους αναβάτες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο της μοτοσικλέτας. Η 300R διαθέτει μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 300 κυβικών που αποδίδει 29 ίππους ισχύος και 25 Nm ροπή. Το πλαίσιό της είναι ένα στιβαρό χωροδικτύωμα από ατσάλινους σωλήνες και τα φρένα της περιλαμβάνουν τρία ισχυρά δισκόφρενα και δικάναλο ABS της Bosch. Η ανάρτηση υλοποιείται με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, που εδράζεται με μοχλικό στο ψαλίδι. Όπως σε όλες τις μοτοσικλέτες της Voge έτσι και στην 300R ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος, καθώς περιλαμβάνει θύρα φόρτισης USΒ, ψηφιακά όργανα και φώτα Full LED. Τιμή: 3.675 ευρώ.
Voge 500R
Εντυπωσιακό street fighter, με αισθητική και τεχνικά χαρακτηριστικά που ενθουσιάζουν. Μια μοτοσικλέτα συμπαγής και περιορισμένων διαστάσεων που δεν δυσανασχετεί στην πόλη, με την ισχύ και την άνεση για ταξίδια και σπορ χρήση. Η Voge 500R διαθέτει υγρόψυκτο, δικύλινδρο, σε σειρά κινητήρα 500 κυβικών, με απόδοση ισχύος 46 ίππων και 42,5Nm ροπής. Τα φρένα της συνεργάζονται με δικάναλο ABS της Bosch και περιλαμβάνουν τρεις δίσκους της Nissin. Η ανάρτηση προέρχεται από την κορυφαία ιαπωνική εταιρεία Kayaba (KYB) και υλοποιείται με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ. εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα πίσω. Στον τομέα του εξοπλισμού η πληρότητα είναι χαρακτηριστική, καθώς τα φώτα είναι Full LED, τα όργανα διαθέτουν οθόνη LCD με πλήρεις ενδείξεις και υπάρχει θύρα USB για τη φόρτιση τηλεφώνου και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών. Τιμή: 5.895 ευρώ.
Voge 300DS
Εξαιρετικά πρακτική και οικονομική adventure μοτοσικλέτα, για διαδρομές μέσα και έξω από την πόλη. Ιδιαίτερα κατάλληλη για νέους αναβάτες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο της μοτοσικλέτας αλλά και για όσους επιθυμούν την ενεργητική ασφάλεια μιας μεγάλης μηχανής, σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης μιας μικρής. Διαθέτει μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 300 κυβικών που αποδίδει 29 ίππους και 25 Nm ροπής, δικάναλο ABS της Bosch και φρένα με δίσκους σχήματος μαργαρίτα. Η ανάρτηση υλοποιείται με ανεστραμμένο πιρούνι 35 χιλ εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα πίσω. Τα φώτα είναι Full LED, η οθόνη του πίνακα οργάνων LCD με πλήρεις ενδείξεις και ο ανεμοθώρακας ρυθμιζόμενος σε ύψος. Τιμή: 3.890 ευρώ.
Voge 500DS
Η μεγάλη αδελφή του 300DS είναι μια πραγματικά πολυτάλαντη μοτοσικλέτα, με δυνατότητα για καθημερινές μετακινήσεις αλλά και συναρπαστικά, μεγάλα ταξίδια. Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 500 κυβικών είναι υγρόψυκτος και αποδίδει 46 ίππους ισχύος και 42,5Nm ροπής. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει προστατευτικά κάγκελα, ρυθμιζόμενο σε ύψος ανεμοθώρακα, στάνταρ έγχρωμη οθόνη TFT με πλήρεις ενδείξεις (ακόμα και για την πίεση των ελαστικών) και σύνδεση με smartphone μέσω bluetooth. Η ανάρτηση έχει την υπογραφή της Kayaba (KYB) και αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω. Διαθέτει δικάναλο ABS της Bosch, φρένα με τρία δισκόφρενα της Nissin και φώτα Full LED. Τιμή: 5.995 ευρώ. Η 500DS διατίθεται και στην έκδοση ACC, που περιλαμβάνει δύο πλευρικές βαλίτσες και ένα top case από αλουμίνιο. Τιμή: 6.495 ευρώ.