Πριν από λίγες ημέρες το είδαμε ως μια νέα δυνατότητα της γερμανικής εταιρείας να επαναφέρει στην γκάμα της ένα κομψό cabrio μοντέλο της. Το πρωτότυπο Skytop δείχνει ότι μπορεί να τα καταφέρει.
Έχει στην εποχή μας θέση ένα διθέσιο roadster με τον χαρακτήρα της μιας BMW 503; Επιπροσθέτως, μπορεί να υπάρχει ενδιαφέρον -άρα και πωλήσεις- για μια Z8 (25 χρόνια μετά την εμφάνισή της), στην εποχή όπου η ηλεκτροκίνηση είναι η βασική τάση στην Αυτοκινητοβιομηχανία;
Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα θέλουν να μάθουν και οι άνθρωποι της BMW. Έτσι, δημιούργησαν και παρουσίασαν το πρωτότυπο Skytop, ένα διθέσιο όχημα με Targa οροφή.
Αυτό παρουσιάστηκε επίσημα στην ετήσια εκδήλωση Concorso d’Eleganza η οποία πραγματοποιείται στη διάσημη Villa d’Este. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια άσκηση σχεδίασης, ένα τετράτροχο αποτέλεσμα το οποίο έχει ως στόχο να προσελκύσει το ενδιαφέρον και με την εμφάνισή του, σε μια συγκυρία όπου η ομορφιά των άλλων εκθεμάτων κυριαρχεί και είναι το ζητούμενο.
Πραγματικά, το πρωτότυπο Skytop είναι ένα από τα καλύτερα σχέδια που έχουν δημιουργήσει οι άνθρωποι της BMW τα τελευταία χρόνια. Οι όμορφες αναλογίες του αμαξώματός του, η διαμόρφωση της μάσκας (με την κλασική «μύτη καρχαρία» της εταιρείας) και των εκεί LED φώτων είναι εμφανή στοιχεία
Επίσης, τα χαρακτηριστικά ανοίγματα-«νεφρά» της εταιρείας στη μάσκα πλέον επιστρέφουν στην αρμονική εμφάνιση και ξεφεύγουν από την έντονη κριτική που έχει ασκηθεί στη γερμανική εταιρεία σε αυτόν τον τομέα στα πρόσφατα μοντέλα της.
Το πίσω μέρος είναι ιδιαίτερα κομψό και συμβάλλει στο να δείχνει το Skytop πολυτελές. Η διαμόρφωση του προφυλακτήρα και η συμμετρική εμφάνιση συνοδεύεται με τα επίσης λεπτά LED φώτα.
Όπως ανακοίνωση η BMW, το πρωτότυπο έχει κάτω από το καπό του τον κινητήρα της M8 Competition, δηλαδή τον twin turbo V8 χωρητικότητας 4,4 λίτρων ο οποίος αποδίδει 625 ίππους/6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 750 Nm/1.800-5.800 σ.α.λ.
To Skytop είναι ένα πρωτότυπο το οποίο θα θέλαμε να το δούμε να μπαίνει σε διαδικασία παραγωγής. Είναι ένα αυτοκίνητο που αξίζει να υπάρχει στην ιστορία της BMW.