Το Under Paris, μια ταινία του 2024 σε σκηνοθεσία του Xavier Gens, αφηγείται την ιστορία μιας επιστήμονα που καλείται να σώσει το Παρίσι από μια εισβολή καρχαριών στον ποταμό Σηκουάνα. Φαίνεται ότι το Under Paris δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες για πολλούς, ειδικά για εκείνους που περίμεναν μια ταινία με καρχαρίες γεμάτη χιούμορ και υπερβολή. Η σοβαρότητα που υιοθετεί η ταινία, σε συνδυασμό με το υπερβολικό μήκος της και την έλλειψη λογικής στην πλοκή, την καθιστούν μια απογοητευτική εμπειρία για το κοινό.Είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι παρά την εμπλοκή τεσσάρων σεναριογράφων, το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει συνοχή και αφήνει το κοινό μπερδεμένο.Ενώ η ιδέα μιας εισβολής καρχαριών στο Παρίσι μπορεί να φανταζόταν διασκεδαστική, η αδύναμη εκτέλεση και η έλλειψη χιούμορ φαίνεται πως έχουν στερήσει από την ταινία οποιοδήποτε ενδιαφέρον.Είναι κρίμα που μια ταινία με τέτοια δυναμική ιδέα δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και να προσφέρει μια απολαυστική ή έστω αξιομνημόνευτη εμπειρία στους θεατές. Η ταινία βασίζεται σε μια φανταστική αλλά ενδιαφέρουσα ιδέα, και ξεκινά με δυναμικό τρόπο, παρουσιάζοντας μια αιματηρή επίθεση καρχαρία. Σύντομα όμως, η ταινία χάνει τον δρόμο της, αφήνοντας το κοινό μπερδεμένο και απογοητευμένο.
Η πλοκή του Under Paris:
Η ταινία “Under Paris” λαμβάνει χώρα στο Παρίσι του 2024, όπου η πόλη ετοιμάζεται να φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τριάθλου.Η επιστήμονας Σοφία, έχοντας βιώσει πρόσφατα ένα τραυματικό γεγονός κατά τη διάρκεια μίας έρευνας για καρχαρίες, έρχεται αντιμέτωπη με μια απρόσμενη απειλή.Μαθαίνει, μέσω μίας νεαρής Γαλλίδας ακτιβίστριας, της Mika, ότι ένας από τους καρχαρίες που μελετούσε έχει καταφέρει να φτάσει στον Σηκουάνα, προσαρμοζόμενος στο γλυκό νερό.Παρά τις προειδοποιήσεις της Σοφίας και της αστυνομίας, ο δήμαρχος της πόλης επιλέγει να αγνοήσει την παρουσία του καρχαρία και να προχωρήσει κανονικά με την αθλητική εκδήλωση.Η Σοφία, αναλαμβάνοντας δράση, σπεύδει να αποτρέψει μια επικείμενη σφαγή των αθλητών και των θεατών.Η ταινία εξελίσσεται σε μια αγωνιώδη μάχη ενάντια στο χρόνο, καθώς η Σοφία παλεύει να σώσει τους ανθρώπους από τον καρχαρία, ενώ παράλληλα έρχεται αντιμέτωπη με τις δικές της αδυναμίες και τραύματα.
Ενώ η ιδέα ενός καρχαρία στον Σηκουάνα μπορεί να φαίνεται φανταστική, η ταινία “Under Paris” βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα.Όπως αναφέρατε, όρκες και φάλαινες λευκές έχουν εντοπιστεί στο παρελθόν στον ποταμό, γεγονός που αποδεικνύει ότι η παρουσία θαλάσσιων θηλαστικών σε γλυκά νερά δεν είναι απίθανη.Επιπλέον, η ταινία αγγίζει το σοβαρό περιβαλλοντικό ζήτημα της ρύπανσης στους ωκεανούς και τους ποταμούς, ένα πρόβλημα που έχει πραγματικές συνέπειες για τη θαλάσσια ζωή.Ωστόσο, η ταινία παίρνει ελευθερίες με την πραγματικότητα όσον αφορά την μετάλλαξη του καρχαρία και την ιστορία.Η ύπαρξη ενός μεταλλαγμένου καρχαρία που μπορεί να επιβιώσει στο γλυκό νερό αποτελεί φανταστικό στοιχείο, και η πλοκή εστιάζει σε υπερβολικές καταστάσεις για να δημιουργήσει ένταση και θέαμα.Ενώ η ταινία δεν είναι αμιγώς ρεαλιστική, βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα και αγγίζει σημαντικά περιβαλλοντικά θέματα.Η υπερβολή και η φαντασία χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν μια συναρπαστική ιστορία, αφήνοντας στο κοινό να κριτικάρει τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι το “Under Paris” είναι μια ταινία μυθοπλασίας και όχι ένα ντοκιμαντέρ.Ωστόσο, η ταινία μπορεί να μας προκαλέσει να σκεφτούμε τα περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας και τις συνέπειες που μπορεί να έχουν για το μέλλον.
Η απερισκεψία των ακτιβιστών και την έλλειψη σοβαρότητας από πλευράς των ερευνητών στο “Under Paris”.Η επιλογή ονομασίας του καρχαρία Λίλιθ, όνομα με δαίμονες και κακοτυχία στην παράδοση, υποδηλώνει μια ελαφρότητα που έρχεται σε αντίθεση με τον κίνδυνο που αντιπροσωπεύει ο καρχαρίας. Είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι η ταινία αντικατοπτρίζει με ακρίβεια την αφέλεια και την βλακεία που συχνά διαπλέκονται σε σημαντικές αποφάσεις. Η πολιτική και η οικονομία υπερισχύουν της δημόσιας ασφάλειας, αγνοώντας τις προειδοποιήσεις των ειδικών. Δυστυχώς, η ταινία υστερεί σε πρωτοτυπία. Η πλοκή βασίζεται σε κλισέ και αντιγραφή στοιχείων από παλαιότερες ταινίες με καρχαρίες, με αφετηρία τα “Σαγόνια του Καρχαρία” του 1975. Αυτό καθιστά το “Under Paris” αναμενόμενο και χωρίς εκπλήξεις, στερούμενο από το κοινό οποιοδήποτε στοιχείο πρωτοτυπίας ή καινοτομίας. Ενώ η ταινία αγγίζει ενδιαφέροντα θέματα, όπως η περιβαλλοντική καταστροφή και η ανθρώπινη αλαζονεία, η επιφανειακή τους επεξεργασία και η έλλειψη βάθους αφήνουν το “Under Paris” ατελές. Συνολικά, το “Under Paris” αποτελεί μια απογοητευτική ταινία που δεν προσφέρει κάτι νέο ή εντυπωσιακό. Ενώ η ιδέα ενός καρχαρία στον Σηκουάνα είναι ενδιαφέρουσα, η ταινία αποτυγχάνει να την αξιοποιήσει με δημιουργικό τρόπο. Σαν αποτέλεσμα, το “Under Paris” καταλήγει να είναι μια αδιάφορη και απρόσκλητη ταινία με καρχαρίες, που δεν προσφέρει κάτι νέο ή συναρπαστικό στο είδος. Όπως αναφέρατε, η ταινία ταλαντεύεται άτσαλα μεταξύ κωμωδίας και σοβαρότητας, αδυνατώντας να βρει μια ισορροπία.Αυτό οδηγεί σε ασυνεπείς χαρακτήρες, απίθανα γεγονότα και μια πλοκή που στερείται λογικής.Επιπλέον, η ταινία αποτυγχάνει να πείσει το κοινό όσον αφορά την επιστημονική της αξιοπιστία.Η απελπιστική προσπάθεια για ρεαλισμό καταλήγει σε γελοίες δηλώσεις και απίθανα σενάρια, καθιστώντας την ταινία ακόμα πιο αδύναμη, το “Under Paris” αποτελεί μια απογοητευτική επιλογή για τους λάτρεις των ταινιών με καρχαρίες. Η ταινία γεμίζει με απίθανα γεγονότα, ασυνεπείς χαρακτήρες και ανούσιες διάλογοι, αφήνοντας το κοινό απογοητευμένο και σύγχυνο. Ενώ η ιδέα ενός καρχαρία στον Σηκουάνα είχε δυνατότητες, η κακή εκτέλεση και η έλλειψη σεβασμού προς το είδος την καθιστούν μια ασήμαντη ταινία. Συγκριτικά, ταινίες με καρχαρίες όπως το “Sharknado”, παρόλο που είναι γεμάτες κλισέ και απιθανότητες, γνωρίζουν τι θέλουν να είναι και απολαμβάνουν την υπερβολή τους. Προκαλούν το κοινό να διασκεδάσει με την απρόβλεπτη φύση τους, ενώ το “Under Paris” αποτυγχάνει να δημιουργήσει οποιοδήποτε ενδιαφέρον ή χαρά. Η ενδιαφέρουσα ιδέα πνίγεται σε μια θάλασσα από αδυναμίες, καθιστώντας την ταινία αξιομνημόνευτη για όλους τους λάθος λόγους.Εάν ψάχνετε για μια διασκεδαστική ή συναρπαστική ταινία με καρχαρίες, αποφύγετε το “Under Paris” με κάθε κόστος.Υπάρχουν πολλές άλλες ταινίες στο είδος που θα σας ικανοποιήσουν πιο πολύ.
Προβλήματα: Ασαφής τόνος: Το Under Paris παλεύει να βρει ισορροπία μεταξύ κωμωδίας και θρίλερ. Από τη μια πλευρά, η ταινία περιέχει αστείες σκηνές και απίθανα γεγονότα. Από την άλλη, προσπαθεί να διατηρήσει μια σοβαρή ατμόσφαιρα και να αγγίξει περιβαλλοντικά θέματα.Αυτός ο ασυνεπής τόνος κάνει την ταινία αμήχανη και απίστευτη.
Αδύναμοι χαρακτήρες: Οι χαρακτήρες στο Under Paris είναι επιφανειακοί και αδιάφοροι. Δεν έχουν βάθος ή σύνθετες προσωπικότητες, με αποτέλεσμα να μην αγγίζουν το συναίσθημα του κοινού.
Απίθανα γεγονότα: Η ταινία γεμίζει με απίστευτα και αβίαστα γεγονότα, τα οποία κάνουν την πλοκή ασύνεπη και απίστευτη.Για παράδειγμα, οι καρχαρίες εμφανίζονται ξαφνικά στον Σηκουάνα χωρίς καμία εξήγηση, ενώ οι χαρακτήρες λαμβάνουν απίθανες αποφάσεις. Αδύναμη κριτική περιβαλλοντισμού: Η ταινία προσπαθεί να αγγίξει περιβαλλοντικά θέματα, αλλά η προσπάθειά της είναι επιφανειακή και ανεπαρκής.Τα μηνύματα που περνάει είναι ασαφή και κλισέ, και δεν προσφέρουν καμία πρωτότυπη σκέψη.
Η ανεπαρκής εκτέλεση, η έλλειψη πρωτοτυπίας και η επιφανειακή προσέγγιση σημαντικών θεμάτων την καθιστούν μη αξιομνημόνευτη και αδιάφορη.Το Under Paris είναι μια απογοητευτική ταινία που δεν αξίζει τον χρόνο σας.Η ενδιαφέρουσα ιδέα της πνιγεται από αδύναμη εκτέλεση, ασυνεπή τόνο και απίστευτα γεγονότα.Αν ψάχνετε για μια διασκεδαστική ή συγκινητική ταινία, το Under Paris δεν είναι η κατάλληλη επΙλογηα
Artemissia